חדשות האבולוציה • ynet ו"כיכר השבת" נפלו

אבי יעקב 3 Comment on חדשות האבולוציה • ynet ו"כיכר השבת" נפלו
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא נעים: אתר החדשות של ידיעות אחרונות – ynet "חשף" ואתר 'כיכר השבת' החרה – החזיק אחריו כי משרד החינוך קבע כי החל מהשנה הקרובה תורת האבולוציה של דארווין תילמד בבתי הספר.

"הילדים ילמדו – באנו מהקוף". "תורת האבולוציה הכפרנית נכנסת לתוכנית הלימודים" זועקת הכותרת הראשית של כיכר. בפנים נכתב כי "כפי שנחשף באתר ynet, ועדת המקצוע במשרד החינוך שבראשות השר הדתי חובש הכיפה שי פירון, קבעה כי החל משנת הלימודים הקרובה תילמד תורת האבולוציה בכיתות ח' ו-ט' כאמור.

כעת גם תלמידים, נערים תמימים, שייתכן והוריהם לא מסכימים עם התאוריה הכפרנית, יאלצו לספוג את התורה בגיל צעיר, וקיים חשש מהותי כי אותם נערים יאבדו את הזיקה האחרונה למסורת שקיימת אצלם מבית הוריהם.

ההחלטה הנוכחית של פירון מהרסת ומחרבת את חומות הדת, בכך שהיא אינה מגבילה את לימוד התאוריה הכפרנית לתלמידים החלונים, אלא ייחשפו לנושא 220 אלף תלמידים בחטיבות הביניים, כולל תלמידי החינוך הממלכתי-דתי." (ההדגשה במקור. א"י).

אלא שמבדיקה שערך אתר קול חי מול גורמים במשרד חינוך נאמר לנו מפורשות כי הידיעה אינה נכונה.
"במשרד החינוך מבהירים כי תורת האבולוציה של דרווין לא תילמד במערכת החינוך וכי כל הפרסומים בעניין אינם נכונים." תגובת המשרד לאתר קול חי.

גורם נוסף במשרד עימו שוחחנו לעג לכותרת של ynet: "מדובר בטעות מטופשת של ה'בחור הזעצר', הוא ראה ידיעה של המשרד על אבולוציה של הצמחים, לימוד כיצד גדלים הצמחים וכד' וישר קישר את זה לאבולוציה הכפרנית של דארווין".

יצוין כי באתר ynet תקנו בגוף הידיעה את הפרטים אולם בכיכר השבת, נכון לרגע העלאת הידיעה, הטעות מתנוססת ככותרת ראשית.

ראשי ויינט

ראשי כיכר

ידיעה כיכר



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    יאללה תעזבו את כיכר השבת גם קוקר וגם אתם מנסים כל הזמן להפליא יאללה חאלס צאו מהסרט הזהֱ!!!

  2. 2

    תכסחו לכיכר השבת את הצורה,
    זה אתר חילוני ומגעיל!!!

  3. 1

    גם בעיתונים כמו "ישראל היום" כתבו על זה . לא רק ynet וככר השבת.